Web Design: Termeni și definiții

Partea cea mai dificilă a web designului este înțelegerea termenilor și definițiilor care se împletesc cu profesia. Ca proprietar de afacere sau poate o persoană cu intenția de a înțelege mai multe despre complicațiile web designului, ar putea fi un pic dificil de înteles atunci când jargonul tehnic este țesut în dialoguri. Aceste conversații includ adesea acronime pentru ușurința pronunțării; cu toate acestea, poate lăsa un novice complet pierdut. Iată o scurtă listă  a definițiilor și termenilor de proiectare web care pot oferi o salvare rapidă dintr-o situație încurcată;

Ce este Web Designul?

În termeni simpli, web design-ul este procesul de dezvoltare a unei pagini web electronice prin utilizarea unor mecanisme de design estetice și asigurarea accesibilității ușoare la această pagină web pe internet.

Ce se înțelege prin Web Design?

Procesul de web design implică utilizarea de elemente cheie pentru a crea efecte vizuale specificate, care sunt specifice brandului. Designul web încorporează aspecte grafice ale tuturor formelor, culorilor, modelelor și fontului, bine optimizat reprezentând imaginea mărcii. De asemenea, sincronizează elementele de navigație pentru a oferi utilizatorilor o experiență ușoară, cu o tehnologie interactivă care permite partajarea și participarea incluzivă prin e-mailuri și buletine de știri pentru a converti vizitatorii. Conținutul de înaltă calitate, implicarea bibliotecilor multi-media și compatibilitatea cu sistemele de operare sunt, de asemenea, ingrediente esențiale; tragerea tuturor acestor elemente în procese și cadre, cercetarea și executarea este ceea ce implică proiectarea web.

Cine este un designer web?

În mod obișnuit, un individ cu capacitatea tehnică de a crea în mod eficace și profesionist aspectul, stilul și conținutul unui site web, cu detalii privind funcționalitatea și gradul de utilizare, folosind instrumente moderne, cum ar fi HTML, CSS, PHP și CMS, este numit un web designer. Desigur, se așteaptă o înaltă competență în sistemele de gestionare a limbajului de programare și de conținut, precum și de ani de experiență în domeniu.

Ce este un pachet Web Design?

Categoriile de servicii oferite de companiile de web design, cu variații ale nivelului de servicii oferite și diferențele de stabilire a prețurilor pot fi considerate pachete de web design. Un pachet de web design poate include acestea și multe altele:

  • Număr de pagini web și pagini suplimentare
  • Imagini, galerie foto și video încorporat
  • Social media add-ons
  • Google Analytics
  • Găzduire web și backup
  • Design receptiv

Pachetele web variază și pot fi grupate pe site-uri de pornire, pe site-uri semi-personalizate, pe site-uri CMS, pe site-uri de comerț electronic și altele; INCredibleIT este una dintre cele mai bune companii de web design care oferă cele mai competitive servicii și prețuri din industrie disponibile. INCredibleIT asigură că fiecare pachet este adaptat în mod special pentru a satisface necesitățile dvs. de afaceri, oferind toate elementele esențiale necesare pentru o funcționare și o gestionare ușoară.

API

Interfața de programare a aplicațiilor este un instrument care permite sistematic comunicarea între diferite sisteme. Aceste sisteme sunt aplicații personalizate, cum ar fi Shopify, PayPal și Sales force.. Aceste API-uri sunt responsabile pentru distribuirea de date de la sistem la alte canale.

Sistem de management al clienților (CMS)

Platforma sistemului de gestionare a conținutului (CMS) este utilizată pentru a edita, publica și încărca conținut în texte, clipuri video sau imagini. Organizațiile își pot gestiona cu ușurință conținutul și pot optimiza site-ul prin intermediul acestor mijloace. Exemple de sisteme CMS sunt WordPress, Sitecore, Joomla, Wix, Ektron și altele.

Limbaj de dezvoltare

Proiectarea unui site web necesită adesea utilizarea de către experți a instrumentelor de dezvoltare și a limbilor din back-end, aceste limbi de dezvoltare fiind numite și limbi de programare, printre care PHP, Python, CSS, ASP, Linux și altele. Dezvoltatorul de backend este un individ cu o cunoaștere solidă a aplicațiilor de sintaxă și limbă ale acestor programe.

Pe de altă parte, dezvoltatorul frontal excelează în limbile de codare. Aceste coduri controlează în esență designul, structura și estetica vizuală redate pe un site web. Instrumentele pentru dezvoltarea frontală includ HTML, JavaScript și CSS.

realizare site, seo, optimizare, clasament site, gazduire, servicii, site web, afacere, cms, internet, lizibilitate, vizibilitate, postari, blog, deisgn, realizare design, continut site, continut web, clasament, optimizare seo,
4 sfaturi pentru a face un site web afacerii tale

Dacă tocmai ai început o afacere, realizarea propriului site web poate fi un pic copleșitoare. Prima întrebare este, de obicei, „De unde începem?” Acest ghid simplu va evidenția pașii care trebuie făcuți pentru a începe realizarea site-ului tău.

Să începem!

1. Alegerea platformei

Ideea din spatele inițierii site-ului tău de afaceri este, în primul rând, fie vânzarea de produse și servicii, fie furnizarea de informații, precum și generarea de potențiali clienți. Pentru a face efectiv acest lucru, trebuie să fii echipat cu informații. Cele mai bune site-uri web sunt create folosind cel mai eficient sistem de gestionare a conținutului web (CMS).

Sistemele de gestionare a conținutului sunt platforme în care vă dezvoltați și stocați toate datele, făcându-le accesibile pe internet printr-o adresă online sau pe motoarele de căutare. Cele mai populare CMS-uri folosite la nivel global sunt WordPress, Drupal, Joomla și Cpanel.

Peste 51% dintre companii preferă WordPress ca platformă CMS. Acest lucru se datorează faptului că este ușor de utilizat, extrem de sofisticat, cu teme nelimitate pe care le puteți alege, de asemenea, puteți instala plug-inuri utile, este prietenos și mobil, sistemul de asistență pentru clienți este vibrant și WordPress se sincronizează cu ușurință cu toate platformele media sociale.

2. Alegeți cel mai bun plan de găzduire și numele domeniului

Gazduire înseamnă pur și simplu punerea site-ul tau pe web și făcându-l accesibil pentru toți cei care folosesc internetul. Numele de domeniu este, în principiu, adresa site-ului, adesea merge www.numeleafaceritale.ro, sau .com.

Există multe tipuri de servicii de găzduire. Fiecare dintre aceste servicii vine cu pachetele lor specifice și planul de găzduire la bază, astfel încât trebuie să aprofundezi cu atenție înainte de a alege un plan care se potriveste afacerii tale. Oferim soluții de găzduire pentru majoritatea clienților noștri și vom colabora și cu tine pentru a determina ce pachet se va potrivi cel mai bine nevoilor tale, în funcție de traficul anticipat al site-ului.

Numele domeniului tău ar trebui să fie relevant pentru afacere, dar și în scopuri SEO și este întotdeauna o idee bună să fie simplu! Poți alege din diferite extensii pentru numele domeniului, inclusiv .ro, .com, .net sau .org, în funcție de tipul companiei, dar și locația afacerii.

3. Crearea conținutului

La INCredibleIT, lucrăm împreună cu tine pentru a realiza un design al site-ului care să corespundă viziunii tale pentru noul site. Dar nici un design nu este complet fără conținut. De aceea, este important ca proprietarii de afaceri să selecteze imagini și să scrie textul pe care ei îl consideră cel mai potrivit pentru brandul lor, pe care îl integrăm în noul aspect. După terminarea etapelor de proiectare și dezvoltare, poți adăuga sau modifica conținutul de unde dorești sau poți începe să adăugi postări pe blog.

Pur și simplu, conținutul perfect trebuie să fie bine scris, structurat, relevant pentru afacerea ta, și SEO suficient pentru a atrage audiența. În timp ce adăugi conținut pe site-ul tău web, ia notă de atributele, categoriile, descrierile metaforelor, taglines, H1 & H2s, lizibilitatea, imaginile, videoclipurile, grafica, caseta de discuții pentru implicarea publicului și alte setări relevante pentru crearea unui post foarte interesant. Poți oricând să editezi postările și să le republici în caz de erori.

4. Îmbunătățește clasamentul site-ului optimizându-l

Optimizarea motorului de căutare este absolută atunci când vine vorba de crearea de vizibilitate, generarea de potențiali clienți și îmbunătățirea conversiilor. Există câteva pluginuri pe care le puteți instala pe site-ul dvs. web care vă pot ajuta cu SEO, cum ar fi Yoast. Cu toate acestea SEO poate fi imbunatatit printr-o multitudine de mijloace, cum ar fi platforme media sociale, blog-uri, Google Adwords si optimizare in afara site-ului.

Crearea unui site pe cont propriu este o opțiune pe care o aleg unii oameni, dar dacă preferați să facă altcineva treaba într-un mod profesional, înseamnă că există agenții de specialitate precum INCredibleIT care este specializată în acest domeniu – toate cu un clic distanță.

 

dezvoltare web, web design, cod,
Care este diferența între Web Design și Dezvoltare Web?

Atragerea vizuală a dezvoltării web se realizează prin transformarea unei idei dintr-un concept singular într-o poveste în mai multe pagini, care exprimă un gând comun pe paginile site-ului. Dezvoltarea web are o aplicație vastă și complexă cu fiecare aspect care se adaugă unui site web complet funcțional. Companiile și corporațiile au profitat de puterea dezvoltării web pentru a-și spori veniturile pe piața mondială și pentru a realiza extinderea mărcii pe toate canalele virtuale, cu toate acestea, există întrebări frecvente despre dezvoltarea web care sunt încă neclare pentru multe persoane cu privire la problemele dezvoltare web. În acestă postare, definim ce este dezvoltarea web, identificăm diferențele dintre dezvoltarea web și proiectarea web și acoperim modul în care dezvoltarea web este esențială pentru ca orice afacere să se dezvolte online.

Ce este dezvoltarea web?

Dezvoltarea web se referă la aplicarea tehnică a limbajelor de programare și / sau a sistemelor de gestionare a conținutului în găzduirea de rețele configurate pentru utilizarea comercială online. Procesele de dezvoltare web includ:

  • Sursa inițială de informații,
  • Planificarea structurală,
  • Proiectare,
  • Dezvoltarea conținutului și compilarea,
  • Codificare,
  • Testarea, revizuirea și lansarea oficială, precum și
  • Întreținerea.

Care este diferența dintre dezvoltare web și proiectare web?

Există o diferență semnificativă între cele două funcții „dezvoltare web” și „proiectare web”, chiar dacă oamenii încurcă adesea acești termeni cu presupunerea că aceștia sunt ambele. Acestea sunt de fapt două seturi de calificări complet diferite și ar trebui luate în considerare de companiile care furnizează aceste servicii.

Web Design

Acest proces se referă în mare măsură la funcțiile de estetică și de utilizare a unui site web. Utilizează diverse instrumente de design grafic și software pentru a crea elemente vizuale esențiale care contribuie la aspectul general al site-ului web. Un web designer folosește principiile de bază de design și cele mai bune teme care sunt ușor de utilizat și îmbunătățesc cadrele unui site web. Designul web include un echilibru în contrastul culorilor în toate paginile și secțiunile cu accent pe elementele proeminente ale site-ului web pentru ușurința utilizării. Consistența este un aspect critic al designului pentru a crea uniformitate în toate secțiunile diferite ale aspectului site-ului.

Web development

În esență, dezvoltarea web are nevoie de o abordare tehnică, în spate, pentru a crea și a pune împreună fiecare element, câte puțin, pentru a modela designul vizual al unui site web, folosind instrumente complexe precum HTML, JavaScript, CSS, PHP și o multitudine de alte limbi de programare pentru a evidenția estetica vizuală.

Dezvoltarea web utilizează o abordare dinamică a creării unui site prin segmentarea componentelor, încorporând în același timp limbi de programare în proces. Cu toate acestea, furnizorii avansați de servicii pot decide să utilizeze instrumente mai ușoare și mai dinamice, cum ar fi sistemele de gestionare a conținutului (Content Management Systems – CMS), cum ar fi WordPress, pentru a eficientiza procesele și pentru a permite o gestionare ușoară, precum și o alternativă mai receptivă pentru companii.

Ce poate face o companie de dezvoltare web pentru afacerea mea?

Companiile profesionale de dezvoltare web și companii de web design precum INCredibleIT excelează în furnizarea de servicii profesionale de dezvoltare web pentru site-ul dvs. de afaceri, găzduire, întreținere, strategii SEO, găzduire email, dezvoltare de conținut și o multitudine de alte servicii pentru compania dvs. permiteți afacerii dvs. să genereze trafic, precum și să crească numele dvs. de marcă.

Este necesar să alegeți o companie cu experiență, cu un flux de povesti de succes și o bază largă de clienți mulțumiți pentru a fi siguri că noul dvs. site web nu este doar de ultimă oră, dar este, de asemenea, optimizat pentru scop comercial și vă poate oferi o vizibilitate excelentă în motoarele de căutare. INCredibleIT este un nume de domeniu cu servicii competitive care se aliniază la obiectivele dvs. de afaceri și vă oferă avantajul necesar pentru a concura în vastul domeniu al afacerilor globale.

 

Optimizare SEO in house vs. servicii oferite de o agentie SEO. Ce ar trebui sa alegi?
Pe masura ce comertul electronic se dezvolta in Romania, marketingul online incepe sa devina preocuparea principala a multor business-uri. Companii mari si mici investesc in servicii de marketing online pentru a-si imbunatati prezenta pe Internet si pentru a obtine vanzari mai mari.

SEO (Search Engine Optimization) este unul dintre cele mai importante instrumente de promovare ale marketingului online la ora actuala, alaturi de campaniile platite (PPC) si promovarea pe retelele sociale. Cu toate ca exista business-uri care prefera sa investeaza in servicii PPC, deoarece acestea genereaza rezultate intr-un timp mai scurt, serviciile SEO ofera un ROI (Return of Investment) mai bun si aduc rezultate pe termen lung.

SEO este o investitie pe termen lung iar business-urile care isi doresc sa aiba o prezenta buna in online ar trebui sa investeasca in astfel de servicii. Insa, intrebarea pe care si-o pun multi antreprenori este daca sa angajeze un specialist SEO in house sau sa semneze un contract de colaborare cu o agentie.

In urma cu 10 ani raspunsul la aceasta intrebare ar fi fost, fara indoiala, un specialist SEO. Insa, de atunci modul in care facem SEO s-a schimbat considerabil, astfel incat un singur om poate sa nu fie suficient pentru a ajunge la rezultatele dorite,”  ne-a declarat Ramona Joita, Head of SEO la INCredible IT, una dintre cele mai cunoscute agentii de marketing online.

In trecut, “optimizarea SEO” era realizata cel mai adesea de catre un student la Informatica sau Politehnica, care isi dorea sa castige niste bani in plus pe timpul facultati. Activitatea in sine consta in a crea cateva backlinkuri pentru site-ul clientului si cam atat. Insa, de atunci si pana astazi, motoarele de cautare au evoluat foarte mult si si-au schimbat algoritmii astfel incat sa livreze cele mai bune rezultate utilizatorilor. Si cum ar putea sa faca acest lucru, daca nu analizand chiar comportamentul lor pe internet si tinand cont de preferintele lor.

Daca in trecut era suficient sa faci cateva backlinkuri pentru un site, ca sa reusesti sa obtii pozitii fruntase in Google, astazi nu mai putem vorbi de asa ceva. Pentru ca motoarele de cautare au inceput sa tina cont tot mai mult de interactiunea utilizatorului cu site-ul tau, iar daca acesta nu este multumit de ceea ce gaseste pe site, motoarele de cautare te pot depuncta. Tocmai de aceea, pentru a face astazi optimizare SEO (pleonasm acceptat si folosit de marketerii din industrie) trebuie sa incerci sa ii oferi utilizatorului o experienta pozitiva, prin design-ul site-ului, mesajele transmise si continutul pe care il publici. Pentru a face acest lucru intr-un mod profesionist, trebuie sa ai cunostinte de psihologie, marketing, si chiar business. Optimizarea SEO a devenit astazi o activitate complexa care poate genera rezultate pe termen lung foarte bune, daca este realizata cum trebuie,” mai spune Ramona Joita.

Care sunt avantajele de a contracta o agentie SEO

O agentie are, de obicei, o echipa de specialisti SEO, copywriteri, programatori si project manageri care lucreaza pe proiecte din diverse domenii. Experienta si talentul lor, conectate la o serie de tool-uri, concepute special pentru aceasta activitate, si care genereaza o serie de date prin care se poate determina evolutia unui site, sunt un avantaj pentru orice companie care isi doreste sa se dezvolte online.

O companie care ofera servicii de optimizare SEO este permanent conectata la ceea ce se intampla in industrie”, sustine Ramona Joita. “Specialistii dintr-o agentie SEO sunt la curent cu toate schimbarile de algoritmi. La iAgency.ro, de exemplu, tinem trainguri frecvent si incurajam lectura pentru a tine pasul cu schimbarile.

Firmele care au ca activitate optimizarea SEO lucreaza pe zeci de proiecte in acelasi timp si se lovesc zilnic de diverse probleme, motiv pentru care nu au tendinta sa se plafoneze, asa cum se intampla in cazul unui specialist in house. Si pentru ca au experienta pe diverse domenii de activitate, daca site-ul tau are o problema, vor fi in masura sa o identifice rapid si sa vina cu o solutie.

Agentiile SEO stiu deja ce functioneaza, ce nu functioneaza si ce strategie poate aduce rezultate rapid.

Intr-o agentie strategiile nu se concep la ghici, pentru ca indiferent de problemele pe care le are un site, de multe dintre ele oamenii din echipa deja s-au lovit si atunci le este mult mai usor sa vina cu o solutie si sa livreze rezultate rapid,” mai spune Ramona Joita.

Mai mult decat atat, companiile care ofera servicii de optimizare SEO au grija ca oamenii din echipele lor sa fie calificati, pentru ca daca ei nu aduc rezultate, renumele companiei poate avea de suferit.

In ceea ce priveste costurile, la inceput tariful perceput de o agentie poate parea mai mare. Insa, si un specialist SEO bun (freelancer sau angajat) poate costa la fel de mult. Plus ca, s-ar putea sa fie nevoie sa investesti bani in plus in tool-uri, traininguri, echipament, etc. Atunci cand lucrezi cu o companie care face optimizare SEO, aceste costuri sunt parte din bugetul alocat lunar.

Care sunt avantajele de a angaja un specialist SEO in house

Un specialist in house va fi devotat 100% business-ului tau. Acesta va fi conectat permanent la industria in care activezi, precum si la nevoile tale. In plus, va fi in masura sa comunice si cu alti membri din diverse departamente.

Un specialist SEO in house va putea construi relatii si cu alti membri din echipa. Acesta poate influenta strategiile de marketing sau PR, avand in vedere ca este in aceeasi cladire cu membri din aceste departamente si ca poate comunica zilnic cu ei, ” sustine Ramona Joita. “Pe de alta parte o companie care ofera servicii de optimizare SEO are capacitatea de a inainta rapid problemele celor aflati la conducerea companiei, atunci cand cei din departamentele de marketing sau PR nu sunt receptivi. Totodata, cand comunicarea in house este deficitara, o agentie SEO poate fi vocea din exterior care poate clarifica lucrurile.

Un specialist in house poate fi o varianta ideala daca iti doresti sa ai control direct asupra strategiei de optimizare SEO. Fiind angajatul tau, iti poate adopta mai usor viziunea si se poate focusa mai bine pe ce este important pentru tine.

Totusi, acest focus permanent poate fi o sabie cu doua taisuri. Riscurile de a avea o viziune limitata si de a se plafona sunt destul de mari, mai ales atunci cand exista un singur specialist pe departament in companie. Pentru ca focusul este exclusiv pe business-ul tau, poate fi dificil sa aiba o perspectiva de ansamblu atunci cand apar probleme.

Nu in ultimul rand, un specialist SEO in house poate fi destul de costisitor, mai ales daca il angajezi full time. In acest domeniu exista o lipsa acuta de oameni calificati, de aceea si tarifele care se percep de cei care lucreaza ca freelanceri sau doresc sa se angajeze sunt destul de mari, uneori chiar mai mari decat daca ai plati o agentie.

Cât timp durează să construim un site web?

O întrebare obișnuită pe care o mulțime de oameni o au despre crearea site-ului web este cât timp durează să construiți un site web? Evident, atunci când sunteți în curs de a începe o afacere sau un blog și aveți nevoie de site-ul dvs. să funcționeze cât mai curând posibil, firește doriți să știți cât timp va dura pentru ca site-ul dvs. să fie creat și apoi online. Pentru că, cu cât este mai devreme online, cu atât mai bine.

Cu toate acestea, ceea ce este important să realizăm este că este foarte dificil să stabiliți un interval de timp atunci când vine vorba de designul web, deoarece timpul necesar construirii site-ului poate diferi în funcție de o serie de factori. Uneori, un site web poate dura câteva zile pentru a-l construi în totalitate, alteori poate dura câteva luni, depinde.

Ce poate cauza întârzieri?

Primul lucru de care aveți nevoie pentru a face față este cauza întârzierilor – care este faptul că încetinește procesul de construire a unui site web? Există o serie întreagă de diverși factori care trebuie luați în considerare aici. Vedeți, în crearea celor mai multe site-uri web sunt în joc mai multe persoane, nu este doar designerul web care este important, există și alte persoane cruciale incluse în proces, de exemplu, cum ar fi creatorul de conținut, de exemplu.

Cauza comună de întârziere 1: Conținutul site-ului meu nu este gata

Este foarte frecvent ca designerul web să aibă site-ul dvs. gata, dar necesită conținut pentru pagini pentru a-l completa.

Uneori conținutul este creat de proprietarul site-ului, iar alții au externalizat această parte unui scriitor de conținut.

O mulțime de oameni aleg să angajeze un scriitor de conținut separat, ceea ce înseamnă că o mare parte a timpului de web designer este în așteptare petru conținutul de la ei. O singură opțiune pentru a accelera procesul de design al site-ului web este să aveți pregătit conținutul site-ului înainte de a începe crearea site-ului, astfel încât crearea site-ului dvs. să fie cât mai rapidă posibil.

Cauza obișnuită de întârziere 2: Nu am încă o găzduire web

Pentru a publica site-ul dvs., trebuie să achiziționați un serviciu de găzduire web .

Va trebui să oferiți designerului dvs. web detaliile ftp care sunt, în principiu, detalii de acces la spațiul dvs. de găzduire web, astfel încât site-ul dvs. să poată fi publicat acolo.

Cauza obișnuită de întârziere 3: Modificări majore de proiectare în ultimul moment

Apoi, există faptul că, în parte, prin crearea site-ului web, o mulțime de oameni decid că doresc să facă schimbări în site-ul lor. Acestea pot fi modificări la aspectul paginilor, schema de culori, numele companiei – indiferent de aceste modificări; acestea pot încetini viteza cu care site-ul va fi finalizat, deoarece fiecare schimbare necesită timp . Deci, este mai bine să vă asigurați că sunteți complet mulțumit de designul site-ului dvs. înainte ca designerul dvs. web să înceapă să îl construiască.

Cine este vina pentru întârzierile?

Când vine vorba de cine este vina pentru orice întârziere, din nou, aceasta depinde de ceea ce a cauzat întârzierea.

În unele cazuri, designerul web este cel care este vinovat, din cauza lipsei de timp în programul lor sau a confruntărilor cu alte proiecte. Uneori, designul și crearea site-ului durează mai mult decât se așteptau. Acestea fiind spuse, dacă clientul a cerut schimbări ale site-ului care întârzie progresul, atunci este de fapt vina lor. Este important să rețineți că modificarea designului unui site necesită timp.

Uneori, clientul este de vină. Acest lucru se întâmplă deoarece informațiile importante nu sunt transmise ca și când ar trebui să fie, cum ar fi conținutul, sau clientul nu lasă proiectantul să știe despre anumite aspecte ale site-ului și preferințele personale ale acestuia. Adesea, clientul este cauza întârzierilor atunci când nu reușește să comunice corect cu designerul. Deci, pentru a accelera lucrurile, asigurați-vă că sunteți buni la comunicarea cu designerul dvs. de web.

Alteori, companiile terțe sunt de vină pentru întârzierea. Spuneți, de exemplu, că clientul a comandat conținutul site-ului de la un scriitor de conținut, dar creatorul de conținut nu a livrat la timp, atunci acest lucru înseamnă că întregul proiect se întârzie.

en_USEnglish
ro_RORomanian en_USEnglish